Jobba hos oss

Vi är en modern arbetsgivare med målbilden att vara Sveriges bästa trafikskola. På Gislaved Trafikskola värnar om ett öppet och trivsamt arbetsklimat och sätter våra kunder i fokus när det gäller utbildningen.

Har vi ingen tjänst utlyst så får du gärna höra av dig med en spontanansökan - vi är alltid öppna för en dialog med bra människor som kan bli en del av vårat team!

Trafiklärare

Vi är en etablerad trafikskola i Gislaved och söker nu ytterliggare en kvalificerad trafiklärare som vill bli en del av vårt team. Som trafiklärare hos oss kommer du att få möjlighet att dela med dig av din expertis och erfarenhet för att utbilda och forma nya förare med fokus på säkerhet och kvalitet.

Du kommer att få utbilda i både manuell- och automatväxlad bil. Det kan även komma att bli aktuellt att hålla Teoriutbildning, Introduktionsutbildning och Riskutbildning del 1.

Vi är en av de ledande trafikutbildarna i Sverige och erbjuder idag trafikutbildning på över 25 orter runt om i landet. en trygg arbetsmiljö där du kommer att vara en viktig del av hela trafikskolan. Vi värdesätter hög kvalitet, säkerhet och kundnöjdhet i allt vi gör.

Krav och behörigheter:

• Godkänd trafiklärarlegitimation utfärdad av Trafikverket.
  • Erfarenhet av att undervisa och utbilda elever i både körning och teori.
  • God kunskap om trafiklagar och förordningar.
  • Pedagogisk förmåga och förmåga att anpassa undervisningen efter elevens individuella behov.
  • Utmärkt kommunikationsförmåga och kundorientering.
  • Meriterande om du även är trafiklärare inom AM

Vi erbjuder:

• En heltidstjänst med trygg anställning
  • En stimulerande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att vara med och utveckla vår trafikskola.
  • Flexibla arbetstider och möjlighet att påverka din egen arbetsbelastning.
  • En konkurrenskraftig lön och förmåner.

Om du är en erfaren och engagerad trafiklärare som vill vara med och forma framtidens förare, så är tror vi att Gislaved Trafikskola är rätt plats för dig. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via mail till oss så snart som möjligt. Kontaktuppgifter till VC hittar du nedan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Tjänstens detaljer:

Anställningsform: Tills vidare, heltid 100%
Arbetsplats: På plats, heltid
Kollektivavtal: Ja

Markus Jäverskog, Verksamhetschef
markus.javerskog@onvia.se

Arbetsplatsen adress

Gislaved Trafikskola
Södra Storgatan 11
332 33 Gislaved
Klicka här för att se arbetsplatsen på karta

Jobba på annan ort!

On Via Trafikutbildningar finns representerat genom ca 20 olika verksamheter på olika platser i Sverige. Med en unik bredd i våra verksamheter har vi också en unik kunskap i branschen.

Våra verksamheter växer hela tiden och vi söker ofta efter bra människor som kan bli en del av vårt team. Hittar du ingen ledig tjänst som passar just dig på en specifik ort så är vi öppna för spontanansökningar inom våra områden och verksamheter.

Se lediga tjänster här!