Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Litet 9950:-

Inskrivning (komplett teoripaket), syntest, 5x körlektioner, riskettan, risktvåan, hyra av bil till körprov.
    Ordinarie pris: 10325:- | Spara 375:-

• Paketerbjudande - Stort 13400:-

Inskrivning (komplett teoripaket), syntest, 10x körlektioner, riskettan, risktvåan, hyra av bil till körprov.
    Ordinarie pris: 14150:- | Spara 750:-

• Paketerbjudande - 10x körlektioner 6900:-

Ett paket på 10x körlektioner.
    Ordinarie pris: 7650:- | Spara 750:-

• Handledarkurs 550:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 765:-

Personlig körlektion efter dina förutsättningar.

• Teoripaket - Bok 2200:-

Komplett utbildningsmaterial med allt du behöver för att klara ditt teoriprov. Tillsammans med dina egna studier så håller vi lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan. Vi ger dig mer än bara utbildningsmaterial!

• Teoripaket - Digitalt 2200:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Riskettan 1000:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2400:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Lån av bil vid körprov 900:-

Utlåning av bil till din uppkörning.

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 5800:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h.

• Paketerbjudande - Förarbevis moped klass 2 3000:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 2 gäller moped som får färdas i max 25km/h.

Övrigt

• Utökad B96 - Körlektion 1100:-

Körlektion med släp med trafiklärare.

• Tungt släp / BE - Körlektion 1100:-

Körlektion med släp med trafiklärare.

• Körprov för B96 / BE 1300:-

Körprov för dig som vill ta förarbevis för utökat B-körkort eller tungt släp.

Alla priser är inklusive moms.