On Via

On Via erbjuder kvalitativ trafikutbildning till privatpersoner, företag och offentlig verksamhet. Vår bredd och kompetens gör oss till en av Sveriges främsta trafikutbildare. Med ett starkt kundfokus och ett mål om att vara Sveriges bästa arbetsgivare för trafikutbildare tror vi att On Via kan göra skillnad.

Om våra utbildningar

Vi ger det stöd som många mindre trafikskolor saknar utan att ta bort självständigheten. I stället lyfter vi fram det unika med varje verksamhet för att den ska vara attraktiv på den lokala marknaden. Vi har förutom flertalet trafikskolor med fokus på både lätta och tunga behörigheter, även gymnasial utbildning inom transport, trafiklärarutbildning, fortbildningar som YKB och trafikövningsplatser med halkbanor. Detta gör oss till en av Sveriges mest kompletta och kvalificerade aktörer inom trafikutbildning.

En del av On Via

On Via Trafikutbildningar är ett av Sveriges absolut mest kompetenta trafikutbildningsföretag med ledande trafikskolor på flera orter runt om i Sverige.

Förutom kvalitativa trafikskolor med fokus på både lätta och tunga behörigheter bedriver On Via även gymnasial utbildning inom transport, trafiklärarutbildning, fortbildningar som YKB och trafikövningsplatser med halkbanor och riskutbildning.

Utbildningarna riktar sig framför allt till privatpersoner och företag men vi har också flera uppdrag mot offentlig sektor där trafiksäkerhet och transport är avgörande – alltid med kvalité i fokus och lokal anknytning.